Jak objednat a GDPR

Uvedené zboží z 3D tisku nejsou skladem, vše se musí vyrobit na základě objednávek. Jedná se tedy o výrobu na zakázku.

Objednání:
  • objednávky zasílejte na email: kolejistevejrov@gmail.com 
  • do objednávky prosím uveďte Vaši adresu, telefonní číslo, kód produktu, počet kusů a adresu Zásilkovny pro doručení
Potvrzení objednávky:
  • objednávku Vám potvrdíme v co nejkratším čase
Příprava / výroba:
  • příprava/výroba objednávky trvá zpravidla 14 dní
  • v případě změny termínu Vás budeme kontaktovat
Platba:
  • platba předem na náš účet po zaslání faktury
  • jako variabilní symbol při platbě uvádějte číslo faktury vystavené na základě objednávky po připravení/vyrobení objednávky
  • číslo účtu pro platbu naleznete na faktuře a nebo v sekci Kontakt
Doručení:
  • objednávka Vám bude doručena do cca pěti pracovních dní po připsání platby na náš účet
  • objednávku posíláme společností Zásilkovna.cz - pobočku pro doručení si můžete vybrat zde
  • cena za doručení je 80,- CZK
  • Slovensko - zaslání je možné pomocí společnosti Pocketa.sk - cena za doručení na SK je 100,- CZK
  • pobočky pro doručení na SK naleznete zde

Osobní převzetí:
  • na kontaktní adrese nemáme kamennou pobočku ani stálou otevírací dobu
  • osobní převzetí zboží na uvedené adrese je možné POUZE po předchozí domluvě na termínu

Výše uvedené adresy slouží výhradně pro komunikaci s našimi zákazníky. Nesouhlasíme s jejich zařazováním do adresářů třetích stran a nesouhlasíme se zasíláním jakékoliv korespondence nesouvisející s námi nabízeným zbožím (spam, různé výhodné nabídky atd...).

GDPR:
Správce osobních údajů
Jan Kubík, Na Hlásce 328, 538 62 Hrochův Týnec, IČ 08787701, telefon: +420 776 775 051, e-mail: kolejistevejrov@gmail.com

Uchovávané informace
Identifikační a kontaktní údaje – zejména jméno, příjmení, adresa, IČ, DIČ, e-mail a telefonní číslo. Tyto údaje získáváme z objednávky zákazníka na webové stránce www.vejrov.cz, popřípadě z e-mailové komunikace se zákazníky.

Využití dat
Získaná data využíváme v rozsahu nezbytném pro:
a. plnění smlouvy, resp. objednávky a dodání výrobků a zboží z naší nabídky
b. plnění právní povinnosti – evidence a zpracování účetních dokladů, plateb, výkazů atd.
c. oprávněný zájem – především pro předání informací o nových produktech, legislativních změnách, nebo při řešení požadavků spjatých s technickou podporou produktů

Délka uchování dat
Osobní údaje držíme v případě plnění smlouvy a plnění právní povinnosti po zákonnou dobu, pro oprávněné zájmy pak nejvýše 10 let od poslední objednávky (zakázky) nebo kontaktu s technickou podporou.

Předávání dat
Data předáváme jen v nezbytném rozsahu nutném pro plnění právních povinností - zejména zvolené přepravní společnosti.

Další práva
Data zpracováváme transparentně, korektně a v souladu se zákonem. Máte právo na přístup ke svým údajům, na vysvětlení, odstranění jakož i další práva. Pokud se domníváte, že zpracování není v pořádku, můžete kontaktovat nás, případně podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

EET informace:
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Potvrzení o zaevidování platby je vystaveno elektronickou formou v době mezi potvrzením objednávky a její úhradou.